Ordre og indstillinger

Kan jeg ændre i min ordre efter jeg har bestilt den?

Når bestillingen er gennemført, er det ikke muligt at ændre en vare eller tilføje en vare til ordren. Hvis du har bestilt en forkert vare, kan du i stedet annullere varen eller hele ordren hvis ikke den allerede er sendt til pakning på vores lager. Det kan du læse mere om her

Derudover er det muligt at ændre i dine betalings - og leveringsoplysninger lige indtil ordren er sendt til behandling på vores lager.

Se også: Kan jeg opdatere betalingen på min ordre?
Se også: Hvordan ændrer jeg min adresse?

Chat med os

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 – 21:30
Lørdag – Søndag
09:00 – 16:30

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag – Fredag
13:00 - 16:30

Click & Collect

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 - 20:30
Lørdag
Lukket
Søndag
09:30 - 16:00
Gå til toppen