Defekt Bose Produkt

Bose tager sig af alle reklamationer på Bose produkter, og dit produkt skal derfor ind til dem. Det kan vi fint gøre for dig, ved at du sender ind til os, men du kan spare masser af tid, hvis du selv opretter en retursag og sender direkte til Bose.

Hvis dit Bose produkt er defekt ved modtagelse bedes du gøre os opmærksom på det, da produktet i så fald skal retur til os (og derfor ikke Bose)

Du bedes følge disse simple trin, hvis du ønsker at spare tid og sende til Bose!

Find serienummeret på dit produkt og hav det klar (hvis du ikke ved hvor du skal kigge, kan Bose hjælpe)

Kontakt Bose på telefon 80 33 77 99 mandag til fredag mellem 09:00 og 18:00 eller kontakt dem gennem deres hjælpecenter https://www.bose.dk/DK/da/customer-service/

Derfra vil Bose fortælle dig hvordan og hvorledes i forbindelse med din reklamation.

Det er enkelt at oprette sagen - Derfra vil Bose sørge for resten og spare dig tid :-)

Chat med os

Åbningstider

Mandag - torsdag
09:00 - 17:00
Fredag
09:00 - 16:00

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre. :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag - fredag
09:00 - 16:00

Oops!

Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.

Tilføjet til kurven

Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv

Oops!

Gå til toppen