Der mangler noget i min kasse fra LEGO. Hvad gør jeg?

Hvis der mangler nogle ting i den LEGO kasse, du har modtaget, kan du kontakte forbrugerservice, som vil registrere reklamationen og sende de manglende elementer til dig.

https://wwwsecure.us.lego.com/da-dk/service/replacementparts?domainredir=service.lego.com

Du kan også kontakte LEGO forbrugerservice på dette telefonnummer: 00800 5346 5555 (Det er gratis at ringe til LEGO)



Chat med os

Åbningstider

Mandag - torsdag
09:00 - 17:00
Fredag
09:00 - 16:00

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre. :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag - fredag
09:00 - 16:00

Oops!

Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.

Tilføjet til kurven

Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv

Oops!

Gå til toppen