Jeg har fået en gave købt hos Coolshop, som er defekt. Hvad gør jeg?

Har du modtaget en gave købt hos Coolshop, som er defekt, gælder de to års reklamationsret selvfølgelig stadig. Du skal bruge ordrenummeret fra gavegiveren. Det står både på ordrebekræftelsen og fakturaen. Begge dele har vi sendt til køber via mail. Når du har ordrenummeret, så udfyld en defektsag. Den finder du her:

Formular til defekt gave



Print den og pak varen forsvarligt ind sammen med formularen. Vi kan lave en returlabel til dig, som du kan klistre på pakken, så du kan sende den fragtfrit til os. Giv os besked på info@coolshop.dk, hvis du ønsker en returlabel - husk at angive ordrenummeret. Så snart vi har pakken ser vores teknikere på sagen. Behandlingstiden på defektsager er op til 9 hverdage, inden du hører nærmere.

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag - fredag
09:00 - 17:00

Oops!

Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.

Tilføjet til kurven

Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv

Oops!

Gå til toppen