Min Playstation er defekt, hvad gør jeg?

I de fleste tilfælde kan disse gode tips og råd afhjælpe de fleste problemer med en maskine.

Følg guiden her til:

PS4, PS3 og Vita Guide




Hjalp dette ikke?

Playstation har deres egen support linje, for at sikre din maskine hurtigt muligt kan blive rep. Dette forhindre det skal gå gennem et ekstra led hos forhandleren der dermed vil forsinke behandlingen. Din maskine vil blive afhentet hos dig, hvis du følger denne guide:



Det eneste du skal gøre er:



- Hav produktets serienummer klar

- Ring til 89 88 35 76 eller skriv mail til support@dk.playstation.com

- Afvent en email med et RMA-nummer

- Følg instruktionen for at udskrive følgebrev og pak produktet

- Følg instruktionen for at arrangere afhentning



Du kan læse mere på: ps://hardware.support.eu.playsta;on.com.

Chat med os

Åbningstider

Mandag - torsdag
09:00 - 17:00
Fredag
09:00 - 16:00

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre. :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag - fredag
13:00 - 16:30

Oops!

Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.

Tilføjet til kurven

Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv

Oops!

Gå til toppen