Fragt - Min vare beskadiget under transport, hvad gør jeg?

Modtager du en pakke der har synlige tegn på skader under transport er det vigtigt at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet har taget skade skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (typisk Bring). Fragtfirmaets personale kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er vigtigt at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold.



Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadige pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.



Er skaden ikke synlig ved modtagelse kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. For Bring er denne periode 7 dage, men check med det aktuelle fragtfirma for at få de gældende regler. I alle tilfælde er det klart en fordel at starte erstatningssagen øjeblikkeligt skaden opdages.



Chat med os

Åbningstider

Mandag - torsdag
09:00 - 17:00
Fredag
09:00 - 16:00

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre. :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag - fredag
09:00 - 16:00

Oops!

Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.

Tilføjet til kurven

Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv

Oops!

Gå til toppen