COVID-19 information

Coolshops ledelse og medarbejdere følger myndighedernes anbefalinger nøje. Dan et overblik over vores tiltag her.

Opdatering d. 2/4: Der kan forekomme forsinkelser på din levering, da vores lager og postomdelingen oplever ekstra travlhed i tiden, samtidig med at der skal tages ekstra sikkerhedsforanstaltninger. Vi kæmper for at få alle pakker ud til tiden, men nogle oplever altså forsinkelser. Vi beklager ulejligheden og håber på forståelse i disse ekstraordinære tider. 

Opdatering d. 24/3: Der bliver i øjeblikket taget ekstra sikkerhedsforanstaltninger, så alle leverencer kan behandles og håndteres så hensigtsmæssigt og sikkert som muligt. Der kan derfor forekomme mindre forsinkelser. Hvis din levering er forsinket, beder vi dig vente 24 timer. Så skulle den gerne være fremme.

Coolshop er det Coolshop, du kender. 

Du kan trygt handle dine varer, og vi oplever som udgangspunkt ikke forsinket leveringstid i øjeblikket. Dog har vi taget en række forbehold grundet den nuværende situation. Dan et overblik herunder. Vi opdaterer med det samme, hvis der sker ændringer. 

Se også gerne de hyppigst stillede spørgsmål i bunden af denne side. 

Hygiejne 

Vi følger de danske myndigheders anbefalinger. Alle forholdsregler bliver taget. 

Grundet den nuværende situation, og for at mindske smitten, har vi valgt at sende alle kontormedarbejdere hjem, der i disse dage arbejder hjemmefra. 

Vores lagermedarbejdere kører i øjeblikket i skiftehold, der ikke bliver blandet. Når et nyt skiftehold møder på arbejde, og et andet tager hjem, er der 30 minutters pause, hvor medarbejderne ikke er på lageret. Dette tiltag er iværksat for at undgå, at medarbejderne løber ind i hinanden undervejs. Vi kan dermed hurtigt indskærpe smitten, skulle den opstå.

Der er opsat et hygiejneberedskab på lageret, der sikrer høj hygiejnestandard. Lagermedarbejderne afspritter hyppigt og undgår så vidt muligt hinanden. De smiler og vinker stadig til hinanden, humøret er højt, men ingen high-fives. 

Levering af nye varer på Coolshop

Når vi modtager nye varer i disse dage, vil fragtmanden blive bedt om at afspritte og iføre sig handsker, før varerne bliver håndteret videre ind på Coolshops lager. Fragt- og logistikselskaber har i øvrigt også skærpede hygiejneregler i øjeblikket. Naturligvis for at mindske en eventuel smittekæde. 

Levering af dine produkter

Vi oplever ingen eller ganske få forsinkelser med levering. 

Vi følger situationen nøje og er i tæt kontakt med vores leverandørpartnere. I øjeblikket får du stadig leveret dine varer som normalt. Samtlige logistikvirksomheder, vi samarbejder med, har kommunikeret, at der naturligvis også er taget ekstra hygiejneforbehold i øjeblikket, så vi sammen sikrer vores kunders helbred.

Mange af vores leveringsmetoder tilbyder hjemmelevering, hvor pakken kan sættes foran din hoveddør, i din garage eller lignende. DAO leverer bl.a. med modtagerflex, så der ikke vil være kontakt mellem bud og modtager. 

Afhentning og aflevering af returvarer hos Coolshop

Vi har midlertidigt valgt at lukke for afhentning på Coolshop i Nørresundby. Dette er for at mindske en eventuel smitte. Hvis du har modtaget en SMS om, at dine varer ligger klar til afhentning, er du stadig velkommen til at kigge forbi og afhente. Det vil dog ikke være muligt at vælge ‘afhentning på Coolshop’, før situationen har stabiliseret sig igen. Vi har en leveringstid på 1-2 dage, så du kan stadig få dine varer hurtigt. Vi takker for forståelsen.

Du kan stadig aflevere dine returvarer ved en eventuel defekt eller et fortrudt køb. Åbningstiden for dette er 12.30 til 17.00. Der vil dog være lukket mellem 14.00 og 14.30, da lageret har holdskifte i denne periode. 

Læs mere om levering 

Lagerstatus 

Vores lager boomer med varer. 

Lagerbeholdningen er som normalt. Vi modtager også varer som normalt. Du kan se den specifikke lagerstatus på et produkt ved at gå til produktsiden. 

Skulle produktet være udsolgt, er der stor sandsynlighed for, at det snart er på lager igen. Du kan eventuelt vælge at skrive dig op til en e-mail notifikation, når varen er tilbage på lager. Dette gøres på produktsiden. 

KiDS Coolshop 

Størstedelen af vores fysiske KiDS Coolshop butikker er åbne.

Vores legetøjsbutikker landet over holder åbent som normalt med normale åbningstider. KiDS Coolshop i hhv. Rosengårdscentret i Odense og City2 i Taastrup holder lukket, da de befinder sig i et storcenter. Her henviser vi til at shoppe online. 

Personalet i KiDS Coolshop følger naturligvis også strenge hygiejneregler, så du trygt kan shoppe dit legetøj. 

Se overblikket over butikkerne her

Kundeservice 

Vores kundeserviceteam sidder klar til at hjælpe dig. 

Da samtlige kontormedarbejdere sidder på hjemmekontor i øjeblikket, er vores telefon desværre lukket. Vi henviser derfor til at sende en email eller starte en LIVE CHAT. Der kan opstå længere svartid end normalt, men det er ikke noget, vi har haft udfordringer med op til nu. 

Vi beklager meget ulejligheden og glæder os til at hjælpe dig. 

Læs mere i vores hjælpecenter 

Hyppigt stillede spørgsmål 

1) Er det stadig muligt at bestille og få leveret sin pakke?

Ja. Alt er, som det plejer. Vi har dog valgt at lukke ned for afhentning hos Coolshop i Nørresundby, da vi følger statens anbefalinger om at minimere smitterisiko.

2) Er leveringstiden ændret? 

Vi oplever ingen udfordringer med leveringstid i øjeblikket. Der vil dog kunne opstå mindre forsinkelser grundet omstrukturering af arbejdsgange, både internt og eksternt. Hold dig gerne opdateret på din profil, hvor du også finder track & trace.

3) Jeg har bestilt til en pakkeshop, der nu er lukket - hvad nu?

Fragtfirmaerne er allerede opmærksom på, at nogle pakkeshops lukker midlertidigt ned. Fragtfirmaet vil derfor levere til en pakkeshop så tæt som muligt op den oprindelige, og du vil blive kontaktet. Vi anbefaler, at du vælger en pakkeshop, der er tilknyttet en dagligvare butik. 

4) Hvilken leveringsmetode har lavest smitterisiko?

Vi og landets fragtmænd har taget alle forbehold for at mindske smitte. Vi anbefaler dog, at du vælger hjemmelevering, da du dermed ikke skal bevæge dig unødigt udenfor dit hjem. De fleste fragtfirmaer tilbyder også flexlevering, så du aldrig kommer i kontakt med buddet. 

5) Jeg har bestilt en vare til forudbestilling og/eller en vare, som ikke er på lager. Har det nogen betydning?

Vi er i tæt dialog med vores leverandører, så vi kan sikre levering hos os. Dine varer bør altså komme til tiden. Da nogle varer kommer fra udlandet, kan der opstå mindre forsinkelser. I dette tilfælde vil vi opdatere produktsiden med ny leveringsdato og informere alle herom. 

6) Skal jeg være bange for at blive smittet, når jeg bestiller hos jer?

Overhovedet ikke. Vi, og vores samarbejdspartnere, tager Covid-19 situationen meget alvorligt. Vi har skærpet al håndtering og procedure af emballage, så dette bør ikke udgøre smitterisiko. Da Coolshop er en netbutik, minimerer vi også den fysiske kontakt på alle varer, hvilket gør det betydeligt mere sikkert at handle online fremfor fysiske butikker. Denne udmelding er også understøttet af Danmarks statsminister. 

God shopping.

Kærlig hilsen,
Dit Team Coolshop 

18. marts 2020 14:00
Oops!
Der opstod en fejl under forsøget på at behandle anmodningen. Kontakt kundeservice hvis fejlen fortsætter.
Tilføjet til kurven
Varen er fra en Coolshop Marketplace sælger ?
Forventet leveringstid er - hverdage
Fortsæt med at handle Vis kurv
Gå til toppen