Ordre og indstillinger

Hvordan fungerer rabatpoint?

Vi sætter stor pris på vores gode og loyale kunder, og derfor optjener du rabatpoint hver gang du handler hos Coolshop.

De optjente point vil blive registreret på din Coolshop konto 22 dage efter ordren er afsendt, og herefter vil du kunne bruge dem i rabat på fremtidige køb fra samme Coolshop konto.

Hvordan bruger jeg mine point? 

Først skal du have mindst én vare i kurven og derefter gå videre til ”Checkout”. Her vil der under ordreoversigten stå, hvor mange point du har til rådighed og hvor meget du kan spare på ordren. Dine point vil kun blive vist, hvis du er logget ind med den Coolshop konto du har optjent point på.

Se også: Hvordan logger jeg ind på min konto? 

Du vil altid skulle betale minimum 10 kroner for en ordre og hvis der er overskydende point, vil de kunne bruges i rabat på næste køb.

Bemærk: Dine point vil gå tabt hvis du annullerer ordren eller fortryder købet.

Hvorfor har jeg mistet mine point under bestilling? 

Når du har klikket på "Brug mine point" er dine point knyttet fast til ordren. Hvis betalingen afbrydes, vil systemet tro at du har brugt dem på den mislykkede orde. Kontakt os på chatten eller via mail for at få dem retur på din konto igen. 

Chat med os

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 – 21:30
Lørdag – Søndag
09:00 – 16:30

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag – Fredag
13:00 - 16:30

Click & Collect

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 - 20:30
Lørdag
Lukket
Søndag
09:30 - 16:00
Gå til toppen