Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
Hvis du kun har modtaget en del af din ordre, kan det skyldes, at en eller flere varer ikke var på lager ved bestilling. Du kan altid se om en vare er blevet afsendt ved at gå til Mine ordrer og klikke ”Vis ordredetaljer” på ordren.
Hvis ikke du har modtaget noget indenfor den oplyste leveringstid og din ordre står som afsluttet på din Coolshop konto, kan der være tale om en forsinkelse hos fragtselskabet. I så fald kan det være tid til at efterlyse din pakke, og der kan desværre forventes ekstra leveringstid, indtil der er klarhed over sagen hos fragtselskabet.
Kontakt os via mail [email protected], hvis du ikke har modtaget din ordre og ventetiden begynder at føles lang. Husk at opgive dit ordrenummer i mailen.
Bemærk: Der kan forekomme mindre forsinkelser hos fragtselskaberne, hvorfor vi anbefaler at du kontakter os 1-2 dage efter den forventede leveringstid er overskredet.
Hvis der går for lang tid, kan efterlysningen desværre nægtes, da det ikke vil være muligt for fragtselskabet at erstatte pakken.