Ordre og indstillinger

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis ikke det var et perfekt match, så kan du nemt fortryde dit køb og sende varen retur til os. Nedenfor kan du læse om returprocessen ogforhold du skal være opmærksom på hvis du fortryder et køb.

Når du modtager varen, har du 14 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Det kan du gøre ved at oprette en retursag på din Coolshop konto eller ved at sende os en mail til [email protected]

Herefter har du faktisk yderligere 14 dage til at få sendt varen ind til os. 

For at oprette en retursag skal du logge ind og gå til Mine ordrer. Klik på ”Returner” under den pågældende ordre og følg instrukserne på skærmen. 

For at oprette en retursag skal du gøre følgende: 

1.  Gå til Mine ordrer
2.  Klik på ”Returner” under den pågældende ordre
3.  Følg instrukserne på skærmen

    Før du sender varen, skal du være opmærksom på:

    En vare kan tages retur, hvis vi modtager den i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den i. 
    Følgende varer kan ikke tages retur, hvis de har været taget i brug:

    - Parfumer
    Skønhedsprodukter
    -
     Spillekonsoller (Playstation, Xbox, Nintendo osv.)
    Tilbehør (controllers, memory card osv.)

      Varerne skal desuden leveres retur intakt i den originale emballage. Manglende eller beskadiget original emballage vil resultere i at fortrydelsesretten bortfalder.

      Spil og andet software
      Spil og andet software, der leveres fysisk, kan kun returneres, hvis folien ikke har været brudt.

      Bundles
      Bundlesbetragtes som én samlet vare, og derfor er det ikke muligt at fortryde købet på en del af en bundle.

      Downloadprodukter
      Ved køb af downloadprodukterbortfalder din fortrydelsesret så snart ordren er gennemført og betalt, da leveringen finder sted kort tid efter.

      Returfragt

      Når du fortryder et køb, står du selv for returfragten. Det er dit ansvar at sørge for at pakke varerne forsvarligt i beskyttende emballage, så de ikke bliver skadet på vej retur til os.

      Du kan købe en billig returlabel her og printe den med det samme. 

      Det er meget vigtigt du sørger for, at pakken bliver scannet hos indleveringsstedet. Hvis uheldet er ude, og pakken forsvinder mod forventning, kan vi hjælpe dig med at efterlyse den, hvis vi kan se at den er scannet hos indleveringsstedet.

      Du kan også købe en label på posthuset og returnere pakken til:

      Entertainment Trading A/S
      Loftbrovej 28-30
      9400 Nørresundby

      Personlig indlevering af vare i Nørresundby

      Ønsker ud at returnere din vare personligt, så er dette muligt på følgende adresse:

      Coolshop ApS
      Loftbrovej 28-30
      9400 Nørresundby

      Åbningstid:

      Mandag til fredag
      12:30-16:00

      Tilbagebetaling

      Tilbagebetaling sker hurtigst muligt efter vi har modtaget varen og kontrolleret at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du vil høre fra os på mail lige så snart, vi har behandlet sagen. Hvis der startes en refundering, vil det fremgå af kommentarfeltet på den vedhæftede fil i mailen, og i så fald vil der gå 2-5 bankdage før pengene er retur på din konto. 

      Bemærk: Beløbet vil altid blive tilbagebetalt til samme betalingsmetode, som blev brugt ved bestilling. Har du eksempelvis betalt med ViaBill, vil beløbet blive refunderet til din ViaBill konto. 

      Hvis du har betalt med et kort som ikke længere er aktivt, vil refunderingen stadig blive overført til de kortoplysinger brugt på ordren, så længe kontoen stadig er åben.

      Chat med os

      Åbningstider

      Mandag – Fredag
      09:00 – 21:30
      Lørdag – Søndag
      09:00 – 16:30

      Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre :)

      E-mail os

      Vi besvarer hurtigst muligt

      Ring til os

      Åbningstider

      Mandag – Fredag
      13:00 - 16:30
      Gå til toppen